Gorące wiadomości

Bezpłatne spotkanie z elementami warsztatowymi "Co warto wiedzieć o zarządzaniu ludźmi?" w Warszawie

Uniwersytet daje nam wiedzę i uczy, jak szukać i korzystać z informacji, ale specjalistą możemy stać się tylko dzięki zdobywaniu doświadczenia. Nie bez powodu na uczelni wykładają również osoby, które nie posiadają tytułów naukowych, lecz mają ogromne doświadczenie w swojej branży. Na rynku pracy właśnie doświadczenie jest niezwykle ważne.

Jakich umiejętności potrzebujesz, by być świetnym menedżerem? Jaka jest specyfika pracy menedżerów w Polsce? Jak budować odporność na pułapki w relacjach z ludźmi? Z jakimi wyzwaniami w pracy na stanowisku menedżera trzeba się mierzyć?

W Psyche Books&Cafe w Warszawie w dniu 02.12.2015 w godz. 17.00-19.00 przy ul. Chodakowskiej 19/31 odbędzie się bezpłatne spotkanie z elementami warsztatowymi pt. "Co warto wiedzieć o zarządzaniu ludźmi? Zostań skutecznym liderem."

Marta Pawlikowska-Olszta przedstawi sprawdzone w polskich realiach sposoby zarządzania ludźmi oraz dzieli się doświadczeniem w pracy z menedżerami, którzy codziennie sprawdzają swoje umiejętności i doświadczenie w sytuacjach typowych i niezwyczajnych. Przedstawi najczęstsze wątpliwości i pytania nurtujące specjalistów, zarówno tych, którzy zarządzają zespołem od lat, jak i tych, którzy stawiają dopiero pierwsze kroki. Odpowie na pytania nurtujące menedżerów i jako psycholog pracy rozwieje wiele wątpliwości.

Organizatorzy osoby, które planują karierę menedżera, chcą podzielić się swoimi sukcesami w zarządzaniu, stanęły przed ważnym wyzwaniem menedżerskim lub zastanawiają się nad wyborem swojej przyszłej ścieżki zawodowej.

Opublikowano: 2015-11-29

Źródło: Księgarnia Psyche


Zobacz więcej wiadomości



Żaden Czytelnik nie napisał jeszcze swojego komentarza. Napisz swój komentarz